.
[O2FL] 2,0 CCZA rorząd kaput!!!
Zwiń
X
-
[O2FL] 2,0 CCZA rorząd kaput!!!
:klnie: dzisiaj rano odpaliłem silnik....wychodze oskrobac szybki...i słysze ze nagle silnikiem szrarpneło i zaczął nierówno pracować.....cewka pomyślałem tym bardziej ze 2 dni temu zgłosił czekendzin na chwile i wywalił błędy z cewek na 1 i 2 cylindrze...ale potem był spokój.....zwaliłem to na paliwo.....ewentualnie liczyłem sie z wymianą cewek....to to wsiadam..próbuje jechac...ale jest coraz gorzej...coraz bardziej rzuca silnikiem...dobra na pobocze i assistance.....w warsztacie zczytane błędy to wypadające zapłony na 3 i 4 cylindrze, za niskie obroty i bład czujnika położenia wałka rorządu... :cry: .....rozrusznik już nie kreci...tzn słychac jego prace ale tak jakby bednix był padniety czyli chyba brak kompresji :| ????.....zawyrokowali ze to rorząd.....kurwa...za tydzień miałem do nich podjechac zeby sprawdzić ten napinacz czy nie jest felerny......ale chyba napinacz był szybszy....kuźwa wczesniej zadnych objawów....zawsze równo pracował.....cicho.....noz zesz :evil:
Jakby co to warto brać taki silnik?
normalnie sie potne :x
-
-
Re: 2,0 CCZA rorząd kaput!!!
:shock: nie ma za bardzo słów, którymi można by to opisać i nie dostać banaZamieszczone przez EŁ:klnie: dzisiaj rano odpaliłem silnik [.........] normalnie sie potne :x
[ Dodano: Pią 15 Lis, 13 12:35 ]
to musi być dobry nóż, bo dosyć często musi się otwierać :roll:Zamieszczone przez andrzej111co za chujstwo te wynalazki VW...nóż w kieszeni sie otwiera...Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
właściwie popieram ... z tego co widzę to równie dobrze VW mógłby zamontować C4 w silniku w celu wysadzenia tegoż zaraz po tym jak komp wykryje koniec gwarancji.Zamieszczone przez andrzej111co za chujstwo te wynalazki VW...nóż w kieszeni sie otwiera...Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
o ile w jakieś instrukcji albo zakresie przeglądów jest wpisane "co ile należy wymienić tudzież zrobić kontrolę rozrządu", to czy może to być dobry punkt zaczepienia do po gwarancyjnej sprawy sądowej?
EDIT: tutaj znalazłem rozpiskę: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=14051
"Co 180 000 km dodatkowo
- Wymiana paska rozrządu (tylko silniki benzynowe 1,8l). "
może jacyś prawnicy forumowi się wypowiedzą...Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
rocznik XII 2009, przeglady na gwarancji w ASO..potem nie......mysle raczej o remoncie tego co zostało---zależy ile zostało :lol: - albo kupnie silnika.....najgorsze ze nie dawał zadnych obajwów...jestem mocno przewraźliwony na punkcie róznych odgłosów silnika itp....tu nic nie było....zawsze cichy start....równa praca......
Komentarz
-
-
U mnie też nie dawał objawów. Jeżeli robiłeś ostatni przegląd na gwarancji nie dalej niż 35000km temu, to zakładaj oryginalny filtr oleju i pal frana, że nic w międzyczasie nie było robione. Wydłużone okresy międzyolejowe przynajmniej u mnie to 35000km. Niech występują o dobrą wolę producenta i na pewno dostaniesz coś w gratisie. U mnie była taka sytuacja. Dostałem cały nowy słupek za free.Zamieszczone przez EŁrocznik XII 2009, przeglady na gwarancji w ASO..potem nie......mysle raczej o remoncie tego co zostało---zależy ile zostało :lol: - albo kupnie silnika.....najgorsze ze nie dawał zadnych obajwów...jestem mocno przewraźliwony na punkcie róznych odgłosów silnika itp....tu nic nie było....zawsze cichy start....równa praca......1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O
Komentarz
-
-
dobrze prawi, pójść i spróbować nie-zaszkodzi, kupić ze własne to zawsze możnaZamieszczone przez legeckiU mnie też nie dawał objawów. Jeżeli robiłeś ostatni przegląd na gwarancji nie dalej niż 35000km temu, to zakładaj oryginalny filtr oleju i pal frana, że nic w międzyczasie nie było robione. Wydłużone okresy międzyolejowe przynajmniej u mnie to 35000km. Niech występują o dobrą wolę producenta i na pewno dostaniesz coś w gratisie. U mnie była taka sytuacja. Dostałem cały nowy słupek za free.
swoją drogą czy V6 z superba wejdzie do O2 ... o takie
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
a dostałbyś gdybyś mial porobione w silniku to co masz zrobione teraz? :wink: :szeroki_usmiechZamieszczone przez legeckiDostałem cały nowy słupek za free.Zamieszczone przez EŁrocznik XII 2009, przeglady na gwarancji w ASO..potem nie......mysle raczej o remoncie tego co zostało---zależy ile zostało :lol: - albo kupnie silnika.....najgorsze ze nie dawał zadnych obajwów...jestem mocno przewraźliwony na punkcie róznych odgłosów silnika itp....tu nic nie było....zawsze cichy start....równa praca......
co to sa te silniki potestowe ze sladowymi przebiegami na allegro?
Komentarz
-
-
Był po sofcie 210/320 jak padł. Teraz też na wszelki wypadek trzymam stare graty, bo mam od kwietnia 2 lata gwarancji na nowy silnik.Zamieszczone przez EŁa dostałbyś gdybyś mial porobione w silniku to co masz zrobione teraz? :wink: :szeroki_usmiech
Gdzieś VW musi to gówno, co wymienia na gwarancji, upychać. Remontują i jazda - "potestowe".Zamieszczone przez EŁco to sa te silniki potestowe ze sladowymi przebiegami na allegro?1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O
Komentarz
-
-
EŁ, ile km zrobiłeś i czy minęło 2 lata od ostatniego przeglądu w ASO? Wprowadzałeś zmiany oleju w liczniku?
Bo, jeżeli zrobiłeś mniej niż 30000 km i nie mineło 2 lata (termin i km masz wbite w książkę) to składaj reklamację na przedwcześnie uszkodzony rozrząd.Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
-
Na briskoda, link ktory dalem jest glownie o zonkach z CCZA 2009r. :/ Wspolczuje, VAG to coraz czesciej obciach...Zamieszczone przez EŁrocznik XII 2009, przeglady na gwarancji w ASO..potem nie......mysle raczej o remoncie tego co zostało---zależy ile zostało - albo kupnie silnika.....najgorsze ze nie dawał zadnych obajwów...jestem mocno przewraźliwony na punkcie róznych odgłosów silnika itp....tu nic nie było....zawsze cichy start....równa praca......
Komentarz
-
-
Mihau,
tylko to jak nic pęknie 10k plnkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Jeżeli chodzi o ścisłość to, może sama głowica wystarczy.Zamieszczone przez mirek_p11EŁ, musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy
Można też to remontować. Zawory, gniazda zaworowe, wałki, wszystko idzie wymienić.
Wymiana całego silnika to ostateczność i miodzik dla mechanika, bo wyciąga cały bebech i wkłada nowy, a remont głowicy to już fe.
Jeżeli dół jest sprawny to po co się wbijać w koszty całego motoru.
Straszycie chłopaka Bóg wie czym.
Kompletna głowica:
1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O
Komentarz
-
-
Legecki, to nie Polonez, czy Duży Fiat, tu niektóre elementy nie mają pod/nadwymiarów naprawczych i producent przewiduje jedynie naprawę poprzez wymianę na nowy element.Zamieszczone przez legeckiJeżeli chodzi o ścisłość to, może sama głowica wystarczy.Zamieszczone przez mirek_p11EŁ, musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy
Można też to remontować. Zawory, gniazda zaworowe, wałki, wszystko idzie wymienić.
Wymiana całego silnika to ostateczność i miodzik dla mechanika, bo wyciąga cały bebech i wkłada nowy, a remont głowicy to już fe.
Jeżeli dół jest sprawny to po co się wbijać w koszty całego motoru.
Straszycie chłopaka Bóg wie czym.
Kompletna głowica:
http://allegro.pl/vw-audi-2-0-tfsi-t...666913331.html
przy takich aukcjach zawsze sie zastanawiam, skąd wiadomo, w jakim faktycznie stanie jest taka głowica i czy przypadkiem nie jest wyjęta z w trochę inny sposób przetrąconego silnika?
Kupować, rozkręcać i mierzyć wszystko? (10 dni na zwrot, ale gwarancja do bramy) Skoro nic silnikowi nie było, czemu w ofercie cały słupek nie stoi, tylko sama czapka? A skąd wiarygodne dane wydłubywać? Ciekawi mnie czy obecnie nawet ASO posiada dane liczbowe pozwalające weryfikować takie podzespoły...
Paranoja, czy Polska panie?Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
zaraz ..moment ...sugerujesz ze w takich silnikach jest niemozliwa wymiana np. tłoków + naprawa głowicy? nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że chyba takich uszkodzen mogę się w najgorszym razie spodziewać u siebie.Zamieszczone przez robregLegecki, to nie Polonez, czy Duży Fiat, tu niektóre elementy nie mają pod/nadwymiarów naprawczych i producent przewiduje jedynie naprawę poprzez wymianę na nowy element.Zamieszczone przez legeckiJeżeli chodzi o ścisłość to, może sama głowica wystarczy.Zamieszczone przez mirek_p11EŁ, musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy
Można też to remontować. Zawory, gniazda zaworowe, wałki, wszystko idzie wymienić.
Wymiana całego silnika to ostateczność i miodzik dla mechanika, bo wyciąga cały bebech i wkłada nowy, a remont głowicy to już fe.
Jeżeli dół jest sprawny to po co się wbijać w koszty całego motoru.
Straszycie chłopaka Bóg wie czym.
Kompletna głowica:
http://allegro.pl/vw-audi-2-0-tfsi-t...666913331.html
U mnie się to stało przy niskich obrotach wiec cały czas mam nadzieje :lol:
a teraz ide się napier..lić
lacze
[ Dodano: Pią 15 Lis, 13 21:00 ]
a co jeszcze mogło polecieć? :shock:Zamieszczone przez mirek_p11EŁ, musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy
Komentarz
-
-
Z tego co mi wiadomo VW AG na przyklad nie przewiduje szlifowania głowic w obecnie produkowanych silnikach TDI - niepłaska powyżej jakiejś tam wielkości odchyłki głowica podlega wymianie na element nowy. Nie podam Ci konkretnie symbolu silnika, ale coś takiego słyszałem o silnikach przemysłowych produkowanych bodajże 2-3 lata temu (kolega pracował przy tych silnikach i miał dojście do materiałów serwisowych VW AG) i to samo wydaje mi się, że odnosi się do silników samochodowych (mam nadzieję, że nie tworzę powyższym zdaniem jakiejś bzdurnej miejskiej legendy - jeśli tak jest i piszę bzdury prośba o jak najszybsze naprostowanie). Nie wiem jak wygląda sprawa napraw głowic (wymiana gniazd zaworowych, prowadnic zaworów itp.) Nie wiem jak jest z nadwymiarowymi tłokami, pierścieniami i wymiarami szlifów cylindrów.Zamieszczone przez EŁzaraz ..moment ...sugerujesz ze w takich silnikach jest niemozliwa wymiana np. tłoków + naprawa głowicy? nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że chyba takich uszkodzen mogę się w najgorszym razie spodziewać u siebie.
Nie chodzi mi bynajmniej o to, co się zrobić da (u nas prawie wszystko, nawet da się kupić 15 letnie sportowe BMW od dziadka co to w niedzielę tylko 2km do kościoła...), tylko co przewiduje VW AG w swoich dokumentach serwisowych i w swoich katalogach części zamiennych. Nie spotkałem się także z informacjami o tym, jakie są wymiary naprawcze czopów wałów w obecnie eksploatowanych silnikach - może jest to tak tajne, że aż poufne.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
Komentarz